OHplumpy!

My photo
they said that i have split-personality.and isn't it sounds cool?

current mumbling.

untuk kembali menulis,mungkin bukan sekarang.

Saturday, November 20, 2010

silly wishes #1

urmm.

i guess,i'm lacking of idea mau-tulis-apa.

so here goes my silly wishes number 1.


main sembursembur.nak?






"missed the time when we were child,
when we played with water sprinkler,
as we run over the field,
and have nothing to worry about."



footnote : pernah  main paip air mase tolong ur dad basuh kereta tak?i did before.always.miss that moment :)

30 comments:

adrinaqamarina said...

sungguh naaaaaaaaaaak! pastu massuk dalam umah, mama bising sebab baju masah lencun then basahkan karpet. hah

Nisa said...

and have nothing to worry about

plumpy.tootsie said...

**adrinaqamarina,
eiii.awak dh besar lah.tak boleh main mcm ni lagi :P

plumpy.tootsie said...

**cekodod,
oh,u really knows how to read between the line.

yup,and have ntohing to worry about.that's the real wishes,i guess.

:)

RastaMat said...

yes nothing to worry about...

lapar, nangis2, pastu ade yg datang suap makanan..
sakit, nangis2, mak bagi ubat..
nak ape2 tunjuk je, tak dapat, nangis2 hentak kaki sampai dapat ape yang di idamkan tu..

syorga oh hidup mase kecik2..

plumpy.tootsie said...

**RastaMat,
that's your childhood time,not mine.hehe

:D

fatian athiea said...

gua rse gua mnyusahkan je kalau tlg papa gua..
bkn lg brsih pun..
lgi mmsukkn air dlm krete adalah...

Khairy said...

mesti la pernah...kuyup woo...bukan basuh keta. basuh orang skali....hehe

ENCIK TIKUS said...

gua pernah, maen lari lari sebab takut kena basah tapi last last basah jugak. dem~

Duniakuabstrak said...

perghhh memang best time kecik2 dulu

aku selalu ugut mak aku, kalau tak belikan aku mainan

"kencing kat sini!!"

mak aku mmg beli la, sebab kalau tak beli memang aku kencing betul2

tapi kalau dengan bapak aku, aku tak berani

lepas kena bantai dengan bapak aku lepas bapak aku tau aku ugut2 mak aku, aku dah tak buat dah taktik ugutan sebegitu.....hahaha


ada byk lagi taktik licik aku masa kecik2....

mmg keji bila ingat2 balik

Nurul Ayu said...

aku tak penah basuh keta..sedih kan kan kan???

platipus said...

kecik2 dulu, pakai sluar dlm dok depan tv..sambil isap botol..rindu nya.

Rebelle said...

nak jugak!!!
kat sunway pyramid hari tu ada main basuh kereta, sembur-sembur dengan awek-awek hot!
pehhhhh~
:p

Unknown said...

xpernah!!! T.T
basuh keta ayh pown serius jerk T.T

hamzah ian said...

haha.. laki tak tlg bapak basuh kete.. laki basuh pinggan ngan mak

Unknown said...

bestnya main sembur2!!gila tringt zmn dulu..huhu
tp lagi best main ujan...ohh,...ak ingin kembali di zaman itu!

Anonymous said...

tak pernah la awak. saya main air hujan dan air sungai dan air longkang aje. serious. hikhik.

coffieface said...

penah tolong basuh karpet..erkk same x agak2?

plumpy.tootsie said...

**fatin athiea,
kau msukkan air dlm kereta buat ape?LOL.kalau aku kakak kau,aku dh gelak guling2 atas jalan raya. :D

plumpy.tootsie said...

**khairy,
LOL.oke.sama lah kite.hik hik hik ;)

plumpy.tootsie said...

**encik tikus,
lu basuh kereta ke basuh diri?

plumpy.tootsie said...

**duniakuabstrak,
lu ni.keji sangat.pengotor pulak tu.taknak kawan!LOL :D

plumpy.tootsie said...

**ayue surihanyut.
meh dtg rumah aku.ad due kereta.nak tolong basuhkan? :D

plumpy.tootsie said...

**platipus,
lu pakai seluar dalam je?seksi tau lu ni.grrrr

plumpy.tootsie said...

**rebelle me,
LOL.basuh2 dengan awek hot gua tak terliur lah sayam.pakwe hot ad tak?

plumpy.tootsie said...

**eiffel,
hehe.awak tak cube untuk ketawa bersama kot :)

plumpy.tootsie said...

**hamzah ian,
lu nak kencing pun carilah orang yg sesuai untuk di kencing.

plumpy.tootsie said...

**echah mahsuri,
zaman kecik2 mmg indah syg :)

plumpy.tootsie said...

**j.abdullah,
saya pun.saya masuk longkang untuk tangkap ikan.saya main lopak air dan berangan berada di pantai.hik hik hik :D

plumpy.tootsie said...

**coffieface,
sama kot.kot lah.LOL :)