OHplumpy!

My photo
they said that i have split-personality.and isn't it sounds cool?

current mumbling.

untuk kembali menulis,mungkin bukan sekarang.

Saturday, December 4, 2010

saya pernah sayang awak.

untuk awak yang pernah saya sayang,
berhenti munculkan diri andai niat hati bukan untuk berada di sisi.
berhenti berpura sebagai kawan walhal hakikatnya saya tak mampu memaafkan.
berhenti berasa curiga akan kata-kata yang saya lemparkan walau semuanya benar.
berhenti bermain akan kata-kata kerna kata-kata manis itu akan memakan diri.
berhenti bercerita kerna saya berasa cemburu akan gadis yang bertahun ditunggu.

awak,
saya seorang perempuan.saya harap awak sedar kenyataan itu.
lembut hatinya walau luarannya keras.
lembut bisik jiwanya walau tutur bicaranya lantang.
saya tak berdendam.saya hanya geram.
lama sudah ingin diluah tetapi tidak termampu.

awak,
kejar dia sampai dapat.
peluk dia erat-erat.
dampingi dia sehingga ke akhirat.

saya doakan yang terbaik untuk awak.





saya pernah fikir hidup seorang diri itu indah.ye,saya salah.hidup ini untuk dikongsi bersama.


p/s : aku tak sedih. *sambil lap air mata.terharu oke.karya ini agung.

15 comments:

mcjust.lol said...

terharu jugak, sob sob. nah tisu utk kau. ><


sabar yeee, nanti jumpa la tu org baru. tak esok lusa, tak lusa minggu depan ke. ;))

hackshitam said...

really touch my heart..

RastaMat said...

isk2..

maCy said...

nah. big hug. tapi macy warning awal2 hug macy xmmpu buang sejuk.

miss fatihah said...

relax babe.smua ada hikmah :)

AyuE SurihanyOt said...

sabar2..ape kate lu ngorat berd..ehh tak boleh berd tu gay..

athiea said...

nak tisu jgk please...

yeay! perempuan itu keras di luar lembut d dalam..
santun bicara raganya..


faham:)

:: cekodod :: said...

bagi tisu

adrinaqamarina said...

rina penah merasai perasaan ni. but now dah oke. need courage!

haha.

wek!

chups. rindu awak la~~~

NAJ HEBAT said...

alololo..

karya agong? sungguh!

meh sini sayang~ gua peluk lu erat2.

kita bagi dia jelez pula. apamacam?

mau coba?

Encik Tikus said...

agak agak kalau gua senyum ati lu bole terubat tak ? =)

bukan penggoda said...

kate nak jumpa. :(

hiro said...

truly asia..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

tersentuhh:'(

Jr said...

hakikat nya
saya da lupa kan awak
kerna saya da ade yg lain
:P