OHplumpy!

My photo
they said that i have split-personality.and isn't it sounds cool?

current mumbling.

untuk kembali menulis,mungkin bukan sekarang.

Wednesday, November 3, 2010

bebelan #1

i'm having sort of emotional breakdown these past few days due to my such-an-asshole final result.

i'm so sorry for not dropping comments on all my blogger friends' recent entries.i'm so sorry guys.but i did  read it.i swear.

this gonna be a very short entry because i know well how annoying a 'bebelan' could be.

few of my blogger friends had discover who am i exactly.thanks for keeping my secret, my friends.it's an honour to have friends like u guys.being unknown way more comfortable for this time being.wait until i post my 100th entry,then i'll reveal my identity.is it ok?it's a deal then.

btw.
tadi saya dating bawah pokok dengan encik pakwe.oh,sungguh tak percaya.it was our 1st date.terima kasih awak :)



ini masih dalam genggaman sendiri,andai pecah tiada berganti



footnote : he's not gonna read this bullshit.hehe.


footnote updated : jangan berharap sangat pakwe yg sama bakal keluar lagi untuk entri akan datang.kalau ad cerita pasal pakwe lagi,mybe itu lelaki lain.bye.

40 comments:

hackshitam said...

1st?
2nd?
or
3rd?
hahahaaha

hackshitam said...

fragile...

hackshitam said...

3rd..haha

plumpy.tootsie said...

**hackshitam,
miang lah tu.how's exam?

Nurul Ayu said...

woi3..asal aku tak taw lagi hang sapa...damn tak aci lah macam ni aku dah lambat pulak..

Duniakuabstrak said...

sabar kawan

jgn sedih2..

ok

aku mmg fail bab2 nak comfort kan org

(--")

bukan penggoda said...

ape? dating?

UNACCEPTABLE!

plumpy.tootsie said...

**ayue surihanyot,
wait for my 100th entry lah syg.i promise :)

plumpy.tootsie said...

**duniakuabstrak,
oh,tak mengapa.asal ikhlas saya terima.

terima kasih kawan :)

plumpy.tootsie said...

**bukan penggoda,
hik hik hik ;)
dia tak sama mcm awak :)

Leplep said...

gua dh lame tau lu sape,saje malas kasitau je..

Anonymous said...

do reveal urself to those u trust if u dun really want to reveal to evryone..

realx la. mnusia ada lebey kurang. expect the most unexpected~

plumpy.tootsie said...

**areleaf,
apa-apa yg dtgnye dr lu,mmg gua sikit pun tak percaya.

plumpy.tootsie said...

**macy,
awak kenal lah siapa sy :)

MOFASAD said...

bawah pokok? macam pernah dengar je......

Nisa said...

wawawawa
dye date lah!
hepy for u la
besh nya besh nya
exam da lepas an? ok,jgn pk

RastaMat said...

Erk..
macam tak paham je entri ni..
lol...

plumpy.tootsie said...

**mofasad,
asal brader?lu dating dgn cik awek di bawah pokok disinari cahaya rembulan juga kah?

plumpy.tootsie said...

**cekodod,
wuuuu.thx my dear. :)

plumpy.tootsie said...

**RastaMat,
saya tau.anda kecewa saya dating kn?kn?kn?

RastaMat said...

TAK PAHAM...
lorve sux...

hahai..

plumpy.tootsie said...

**RastaMat,
orang kata jgn terlalu membenci nnt jatuh sayang.

btw,
jgn lah nk kata mcm tu.pdhal dlm hati awak tu sebenarnye sunyi.

Unknown said...

ko dting gn ayul ?

RastaMat said...

depresses, love, sux
damn it...!!!

plumpy.tootsie said...

**echah,
ayul?ayul?ayul?
KAH KAH KAH KAH KAH!
sayang,he's got his own girl,and i hv my own boy.

:)

plumpy.tootsie said...

**RastaMat,
ah,lu jgn nk jd kel*ng kt sni.gua lempang lu nnt.

Amir Syahir said...

fuhh..gua berminat puisi..de bkt x?

plumpy.tootsie said...

**hiro,
sangat berbakat :)

RastaMat said...

Selamat Raye Ke**ng untuk lu!!!!

wakakakaka...

ENCIK TIKUS said...

nanti second date nak tengok gambar lu dgn pakwe tw *keningkening

plumpy.tootsie said...

**RastaMat,
lu jgn main2.lu dpt awek kel*ng baru tau.

plumpy.tootsie said...

**encik tikus,
lu jgn berharap sgt.gua selalunye after 1st date terus jd last date.

aljambz said...

jadahnye lu ni?

plumpy.tootsie said...

**jambz,
sejadah mungkin.

lu kalau tak faham,tanya elok-elok boleh?

aljambz said...

kah kah kah.

gua hati kering. ape gua kisah.


mu tak nampak manis la kalau marah2. ini cara gua nak mulakan persahabatan. pasal entri gua tu. gua adaptasi okay. lu jangan makan hati sangat. keh keh keh.

lawak sungguh bila ada minah buat pemberontakan, kalau lelaki tadi gua dah suap penyepak dah.

plumpy.tootsie said...

**jambz,
tak makan hati.tapi jangan lah sampai hukum semua.bukan semuanya perangai mcm tu.

mana ada marah.i'm just being direct.

kalau lelaki lu dh suap penyepak?then,i'm glad that i'm a lady.

Linglung said...

ouh, jgn tukar2 lelaki mcm bersalin baju..xbagus utk mental :p

plumpy.tootsie said...

**linglung,
untuk mental je?hati tak?
when he change,i change :)

adrinaqamarina said...

nak pakwe sattttttttttu. hahah.
oppsie. harap si dye tak membaca blog ni jugak.

bawah pokok tu. ehem3

plumpy.tootsie said...

**adrinaqamarina,
i left him already lah syg :)