OHplumpy!

My photo
they said that i have split-personality.and isn't it sounds cool?

current mumbling.

untuk kembali menulis,mungkin bukan sekarang.

Wednesday, October 20, 2010

kau buat aku malu.

eh,tengok perempuan tu.dia bertudung.cantiknye dia.

eh,tengok.baju dia sopan betul.ayunye.

tengok lagi.eh,dia dengan pakwe lah.normal lah.perempuan anggun.

ah,mereka bersentuhan.lelaki tu pegang tangan dia.tangan dia dekat bibir lelaki tu.


woi,kau fikir ini filem hindustan?

well,honestly,i keep seeing this hurting sightseeing at the mall.bertudung,ayu.tengok dari atas ke bawah.sampai ke pinggang,ah,damn.tangan lelaki tu cantik terletak merangkul pinggang si awek.

cik adik.awak bertudung.dah cukup manis.tetapi kenapa harus begitu perlakuanmu?

disebabkan orang mcm awak lah,imej tudung tercemar.orang mcm awak mengotorkan kesucian menutup aurat.apalah guna menutup aurat tetapi diakhirnya kau melakukan maksiat?



 #maaf,gambar tiada.



footnote : katalah aku hipokrit.sekurang-kurangnya,aku tak buat apa yang aku tegur.btw,ye,aku bertudung juga.

42 comments:

~fais~ said...

hahahahahaa

plumpy.tootsie said...

**aku dan hidupku,
kenapa gelak mcm tu yang oi?

RastaMat said...

Ouh yeah...

Lorve to say ths again n again..

Bodoh punye MELAYU!!!!

yeah bebeyh..!!!

Nisa said...

terkilan
kalau tegur org lain tapi kwn sendiri dgn pakwe dye kat sebelah dah pegang2 padahal dye la tu orgnya dulu yg marah kalau aksi2 itu dilihat..ape da jd?

contoh yg baik itu penting
teguran itu penting
takut nak tegur?
tapi tegur melalui hati tu sesungguhnya selemah lemah iman

= )

aku xla patriotik sampai tiap pagi rase nak berdiri nyanyi lagu negaraku tapi aku rase annoy gila kalau ade org melayu yg kecam org melayu tu sendiri

Anonymous said...

gua suka pegang tangan boyfriend. gua tak pakai tudung.

yes! gua tak hipokrit.

kahkahkah!

adrinaqamarina said...

hye kakak chun ngee~!

bacground baru la, tapi suka yang merah tu ag ;)

platipus said...

kau tak buat tak apa

Anonymous said...

hai gadis bertudung. hik3

macy pun kapel juga. eh pembetulan, pernah kapel juga, pegang tangan? no way! apetah lagi rangkul2 ni. so is dat the reason why to find another gal? go and catch ur dreamy gal tu lah. i dont caree~


ehehe

Nurul Ayu said...

haha..serius aku ingat ko ni jenis free hair macam j.love..

Mind Me said...

hate to say this but i once like dat before..otak budak2 xmatang kan..realy regret it now..bile tgk scene2 yg xsodap mate memandang cmni, teringat balik kite pn penah wat dulu..omg eeww! gile geli dengan aku yg dulu.

hentakbelipat said...

yes mari kita boikot tudung sambil peluk

hamzah ian said...

argh....

Mcjust said...

aku bertudung jugak, ada pakwe jugak.

tapi yang bestnya, pakwe aku tak suka pegang2 tangan aku.

bhahahahh bagus kan beliau? :P

Leplep said...

awak bertudung?ouchhh..-melt-

plumpy.tootsie said...

**RastaMat,
melayu tak bodoh la.orang melayu tu yg bodoh.

plumpy.tootsie said...

**cekodod,
awww.i like u babe.betul tu.kadang2 orang yg tegur lebih2 tu di kemudian hari,dia yg buat mcm tu.

and,aku pun same mcm kau.taklah patriotik sgt.hehe.

plumpy.tootsie said...

**j.abdullah,
jLove,kalau yg free hair pegang2 boleh faham lah jugak.ni tak.dah la bertudung,tp lagak mcm dh kawen je gtu.euww.so immature.

plumpy.tootsie said...

**adrinaqamarina,
tu lah kn.yg dlu mcm lg shining kn?ni lah.tgn ni gatal nk tukar2.lepas tu lupa pulak yg dlu tu mcm mne.haish.

plumpy.tootsie said...

**latip,
aku mmg xmnt pgg2 gaya hindustan ni.geli i nyah.aww~

plumpy.tootsie said...

**macy,
u did a right thing by letting him go.kalau dye tglkn macy sbb dye xleh nk touch macy,means dye bkn lelaki yg baik utk macy.

u go tudung girl! :)

plumpy.tootsie said...

**ayue surihanyot,
duh,aku bertudung lah syg.display picture tu hasil snap member2 aku yg gatal.LOL.

plumpy.tootsie said...

**hentakberlipat,
boikot orang yg bertudung main2 peluk.asal nk boikot?klu org tu kwn kau mcm mne?kau lempang je dye bg insaf terus.lg efektif.

plumpy.tootsie said...

**hamzah ian,
kau tak baca lagi kan?ah,aku benci kau.

plumpy.tootsie said...

**mcjust.lol,
it's ok klu org bertudung nk kpel.org bertudung pun ad nafsu gak.tp kalau nk pgg2 ala hindustan,aku xleh tgk lah.jijik gitu.

plumpy.tootsie said...

**areleaf,
asal der?

plumpy.tootsie said...

**whoda,
sorry lmbt published your comment.
dulu2 u buat,skg u dh xbuat kan?
then,it's good lah :)

Mind Me said...

its ok =)
yeah..now, trying so hard to be single..elak maksiat =p

RastaMat said...

yes..
i mean it..
so, if here is another kind stupid "melayu",
plz go in front of mirror n say "aku bodoh"..

wakakaka...

chillax beb..
bukan nak kecam sesame melayu or patriotik..
guwa pernah kene sound balik biler guwa sound dat kind of stupid malay..
yes guwa pernah kene..

sebab tu lu rase macam guwa ni over kan??

kalau lu yg kene, kompom lu akan rase nak hentak je dat kind of malay yg annoy kat depan mate lu..

so, me or dat kind of stupid malay yg annoy??

plumpy.tootsie said...

**whoda,
that thing,hmm.how am i suppose to say this eh.
well,for me,as long as u can control yourself,it's ok to have a relationship.

plumpy.tootsie said...

**RastaMat,
eh,i xckp yg u over ke ape.everyone hv their own voice.some will say this,some will say that.it's depends on themselves.i'm ok with it.

and,i would definitely never chooes the annoy malay culprit yg buat drama hindustan depan i kt midvalley hr tu.

RastaMat said...

oufff sory..
not u la..

tapi aku rase annoy gila kalau ade org melayu yg kecam org melayu tu sendiri

wat does it mean??

nyway..
chillax bebeyh..
hahaha...

plumpy.tootsie said...

**RastaMat,
ah,i got it.mybe she hv diffrent view from u.so,ehmm.i kt tgh2 k.hehe.takut.takut. :P

gulagulahacks said...

gua free hair..
hari2 gua pegang tangan awek gua..
ok?

TheBentPencil said...

plumpy, wa agree sama lu here.

jangan pegang tangan, jangan kiss dahi, jangan mesej gatal2.

wa terpaksa buat peraturan gitu dengan diri wa.

sebab kalauu sekali wa terangsangggg.....pergghhhh jangan tanya apa wa buat.

agagagagagaag

Unknown said...

aku penah tgk gak bnda gini.nak makan pun xlalu oh..mmg buat malu je..tp heran muka diaorang bangga gila..
haishhh

plumpy.tootsie said...

**gulagulahacks,
lu nk main dgn awek lu pun gua xksh.
tp pastikan lu cari bilik lah.jgn buat org lain mual dgn lu.

plumpy.tootsie said...

**the poyo me,
grr..u scary lah syg!LOL.

wa syak nafsu agak tinggi :D

plumpy.tootsie said...

**echah mahsuri,
mereka bangga yg mereka punya kekasih yg bisa diraba-raba walau dalam terang.

Duniakuabstrak said...

wah3 anje....tak sia2 ayang anta anje pegi kelas agama

haha

mata aku pon sakit weh

lagi2 kalau drama hindustan tu masuk scene2 mengghairahkan

pegi cari bilik la wei

jgn buat kat public

plumpy.tootsie said...

**duniakuabstrak,
ayang bukan takde duit ke?berangan knon hntr anje pegi sekolah agama.blah la lu mat!hehe.sayang ayang :)

gulagulahacks said...

hahahaha.

plumpy.tootsie said...

**gulagulahacks,
gelak lah selagi mampu.