OHplumpy!

My photo
they said that i have split-personality.and isn't it sounds cool?

current mumbling.

untuk kembali menulis,mungkin bukan sekarang.

Friday, October 8, 2010

perasaan bukan mainan.

guruh berdentam-dentum.kilat sabung-menyabung.hujan mencurah-curah.masa yang sesuai untuk menulis.

persoalan hari ini,
lelaki atau perempuan,siapa yg lebih kerap mempermainkan perasaan?

i did play and been played.seronok mempermainkan.dan sedih bila dipermainkan.itu norma.jangan fikir jahat.i play on playboy.lelaki yg betul-betul serius aku takkan jadikan kapel. aku masih punya hati perut.

most of the stories that i heard,most victims are girls.sorry if i'm being bias.mungkin sebab i perempuan,jadi i banyak dengar cerita perempuan je.

but then,as for me,i rase both are just the same.giving hope but have no desire to make it true.

kalau tak mahu,kalau tak nak,kalau tak suka,berterus terang lebih baik.luka akan kebenaran lebih baik daripada luka akan penipuan.








*argh!babi lah.guruh buat gua takut.idea nak menulis terus hilang.

footnote : untuk bakal pakwe,kalau suka dekat perempuan lain tolong jujur.i don't mind.it's better than being fooled.

13 comments:

DuniakuAbstrak said...

ko nampak rasional..adakah ko kekal rasional bila emosi mula menguasai?

AyuE SurihanyOt said...

betol2...sakit hati lg klu menipu..

:: cekodod :: said...

like like like
footnote = fab

Amoi said...

sama2 kasi harapan.

yang laki mcm kasi harapan. bila pmpn tu sedar yg laki tu tgh MACAM kasi harapan. pmpn tu dalam tak sedar dia tengah bermain dgn perasaan dia sendiri.

bila pmpn tu confess her love to him. laki tu kata hanya anggap sbg kawan selama ni. so kenapa nak MACAM kasi harapan at the first place kan?

jgn layan pmpn tu baik sgt kalau kau hanya anggap dia sbg kawan biasa.

>:(

areleaf said...

gua datang untuk menakluk hati bukan untuk menghancurkan hati..cewaahh..

Ana Amira said...

=(..tasuke berharap..tp orang lain ske bg harapan..

plumpy.tootsie said...

**duniakuabstrak,
emosi tetap emosi.sedih bila perlu.aku lebih suka jujur drpd menipu.luka tetap terluka tp lebih baik dr dipermainkan.

**ayue surihanyot,
kita perempuan saling memahami :)

**cekodod,
i like it too babe.

**amoi,
hell yeah.kalau suka ckp suka.kalau tak mahu ckp tak mahu.perempuan ni kaum yg cepat perasan,jadi elakkan lah beri harapan dgn menjadi terlalu baik.bahaya.

**areleaf,
gua gelak guling-guling baca komen lu.

**ana amira,
boleh berharap,cuma jgn terlalu mengharap.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

areleaf .sejak bila di minat certa kajol ngan srk nih...
nic nic and cooooool n3

plumpy.tootsie said...

**b.r.u.t.a.l.s.o.l.o,
leplep minat hindustan sejak ada cik pelangi mungkin.dia punya hati sdah penuh dgn bunga-bungaan
thx btw :)

tia said...

kenapa bagi harapan kalau saje nak mainkan perasaan ?

argh! benci gua pk pasal neh! it hurts!

plumpy.tootsie said...

**tia,
like what i said before,it's fun.and it's hurt.tp apa-apa pun,kita akan jumpe duka baru kita dpt suka.

Cik Bulat said...

wowwww.. sedeynye..

plumpy.tootsie said...

**cik bulat,
sedih kan kalau dipermainkan?