OHplumpy!

My photo
they said that i have split-personality.and isn't it sounds cool?

current mumbling.

untuk kembali menulis,mungkin bukan sekarang.

Saturday, October 16, 2010

mandi.

junub.eh.ok,bukan itu cerita utama hari ini.

pernah tinggal asrama tak?or maybe rumah sewa ramai-ramai?or living at any bilik or house yg buat you terpaksa share bathroom with someone else?

if pernah,then definitely all of you have encounter bathroom-rushing accident.

kelas pukul 8am,kau TERbangun pukul 7.50am.dalam bilik air ada housemate tengah mandi.tunggu 10minit,tak keluar-keluar.terdengar sayup-sayup suara kimak beliau menyanyi riang.ketuk-ketuk suruh cepat,dibilangnya "sebentar".tunggu lagi 15minit,barulah beliau keluar dengan muka yang penuh puas.ah,faking.apa perasaan yg kau boleh gambarkan di kala itu?

before going to a date,mesti mau mandi kasi wangi.masuk-masuk bilik air,buka baju,buka seluar.tanggal coli,tanggal panties.angkat botol shower foam,ringan.ringan.ringan (sila baca dengan gema ala-ala dalam gua). benci unconsiderate housemate begitu.bukan kedekut,tapi jangan lah habiskan.grr.mencik!(sambil hentak-hentak kaki)

adab dalam berkongsi,tak kisah untuk berkongsi.tetapi,bertimbang rasa lah sikit.bukan kau sorang je yang hidup dalam dunia ni.ah,gua nak cakap banyak pun tak guna.bukan gua pernah rasa semua yg gua cakap kat atas tu.hik hik hik :)

kalau member i mandi lambat,i rempuh je pintu tu.kalau shower foam habis,i rembat je member punya.nanti i ganti lah.nama pun member kan?

# p/s : red-coloured font mmg sengaja untuk dibaca berulang kali.



footnote : sayang,bila kita nak mandi macam ni?grrr.

31 comments:

hamzah ian said...

hehe

plumpy.tootsie said...

**hamzah ian,
i yakin u tak bace sepatah pun entri ni kn?kn?kn?

:: cekodod :: said...

ooo
housemate aku:
kejap = half an hour
so,
aku kat bilik atas sambil cari baju dan bergurau senda dgn rakan lain da jerit
weh,cepat la weh..aku xthn da penat tunggu kat luar bilik air ni

adrinaqamarina said...

nasib baek ah housie aku tak ada macam ni pun. haish, kalau tak, entah la.

plumpy.tootsie said...

**cekodod,
i kalau sekejap dye 30 minit,pintu tu i tanggalkan.

**adrinaqamarina,
haha!my housemate pun tak mcm tu.ni cite from kawan2 lah ni.hehe

gulagulahacks said...

lu mandi junub eh???
hahaha

J. Abdullah said...

sebab tu komen hamzah biasanya sepatah dua kata je.

ANYWAY,
dulu gua kat rumah sewa time study, gua first bangun tido, first mandi. so masing2 dah tau timing masing2. takde isu pun pasal bathroom.

lagipun dulu kat rumah ada 4 orang je. itupun sorang course lain. tak pernah ada kelas sama. hikhik.

plumpy.tootsie said...

**gulagulahacks,
a'ah.mandi junub sbb lu lah.

**j.abdullah,
klu i,i yg plg lmbt bgun.he he he.

areleaf said...

menyirap gua tgk bdk hamzah ni..pesen komen terburu2..

ANYWAY,
gua tak pernah berebut bilik air dgn sape2..rase mcm gay plak klu pasal mandi pon nak berebut..

plumpy.tootsie said...

**areleaf,
lu punye bentuk komen apsal lebih kurang sama dgn bentuk komen jLove?lu mengDOG eh?

ANYWAY,
lu bukan mmg gay ke?

gulagulahacks said...

gua buat ape kat lu???
hahaha

AyuE SurihanyOt said...

tanggal coli tanggal panties...ko tertinggal satu tu...

cium bau ketiak..

plumpy.tootsie said...

**gulagulahacks,
gua xboe igt arh.mybe lu hero mimpi basah wa kot.kot la.kot.gua xbpe yakin la.

**ayue surihanyot,
eh,wa xmain lah cium2 bau keti ni.mmg dh wangi dah.LOL.

gulagulahacks said...

hahha..
noty2..

hiro said...

hehe,,hamzah xbaca.


kan sdap yu mandikan gua..ehee

maCy said...

bace ayt fes da gelak. adoi. haha

plumpy.tootsie said...

**gulagulahacks,
ah,gua noty dgn lu je.hik hik hik ;)

**hiro,
tak boleh la yu.ai mandikan kurt je.yu crilah perempuan lain.

**macy,
LOL.thanx darl. :D

hiro said...

tacing..sentap.

plumpy.tootsie said...

**hiro,
alah yuyu ni.yu carilah gugurl lain.yuyu kan ramai peminat.yuyu jgn tacing2 lah.

mcjust.lol said...

taun depan baru aku duduk rumah sewa.

tapi rumet aku sekarang pun selamba badak je bukak lektop aku. syialll

bukan penggoda said...

wow! ada satu part khas utk platipus. gitu. u mken curang dgn i. grrrr.

bukan penggoda said...

gua rase mcm gua ada komen. tp, gua jd muskil ble xnmpk komen gua.

ke gua yg short term memory lost? heh.

plumpy.tootsie said...

**mcjust.lol,
rumet mcm tu ,lu lempang je bg paham.gua paling anti org buat barang cm harte mak bapak dia.

**bukan penggoda,
err..gua xcurang lah sayang.lu sorang je les gua.LOL.

tunggu approve bru publish lah der.lu otai blog pun boleh lupe ke?

Robot | Sakti said...

mandi bogel ek?

+_+

standard la pow brg member.kata member.

plumpy.tootsie said...

**robot|sakti,
eh?mane lu tau gua mandi bogel?

DuniakuAbstrak said...

anje

nak cepat mandi ramai2 la..

plumpy.tootsie said...

**duniakuabstrak,
ah sayang.itu kan aktiviti harian kite. (kenyitkenyitmata)

The Poyo Me said...

adakah you roomate wa?
cuz ritu rumet wa ketuk pintu wa time mandi.
wa cepat2 la pakai underwaer segala dan terus keluar.
tengok2 takde sesapa kat luar.
ooohhhhhhhh

plumpy.tootsie said...

**the poyo me,
haa..mungkin bukan.kalau wa,wa rempuh msuk je.wa xmain lah spooky2 ni.men ketuk2 lps tu hilang.bukan2

sastraboy said...

wow!!!

plumpy.tootsie said...

**sastraboy,
what's so wow about this?