OHplumpy!

My photo
they said that i have split-personality.and isn't it sounds cool?

current mumbling.

untuk kembali menulis,mungkin bukan sekarang.

Friday, August 19, 2011

flashback bukan macam flash video.

petikan asalnya dari blog peribadi saya,


awak,jangan mainkan perasaan orang..nanti orang mainkan perasaan awk
awak,awak tau karma itu apa?kalau tak tau, awak boleh google
awak,awak dah hancurkan khayalan saya..nnti akan ada org hancurkan realiti awak
awak,saya tak simpan dendam,saya cuma terluka sikit je
awak,saya harap awak sedar yg awak dah buat jiwa saya kacau
awak,jangan datang lagi ye dgn harapan palsu awak tu
awak,saya dah temu bahagia saya yg baru,awak jangan kacau ye
awak,selamat tinggal, saya harus pergi dari khayalan lalu


nak copy?copy lah.bagi yang sesiapa yang patut :)


gambar tiada kena mengena,tapi nak jugak letak.

3 comments:

Duniakuabstrak said...

ya, saya mengaku salah atas semua kesalahan di atas

plumpy.tootsie said...

semak shiak kau -.-'

adrinaqamarina said...

awak, kte rasa macam patut je kte copy~ wuhu.


i wish for u everytime, yes u!